INSIDE OUT

חיזוק גוף ונפש >>>

POWER & BALANCE

יוגה

מקנה יסודות היציבה והתרגול מהצעד הראשון ביוגה. מתאים לנשים וגברים בכל גיל.

ויניאסה יוגה

משמעות המילה ויניאסה היא ״זרימה״/״תהליך ברצף״. סגנון זה מאופיין בעיקר בשילוב בין הנשימות לתנועות הגוף בתיאום מוחלט, עד לכדי יצירה של פעולה אחת. הדגש המרכזי בויניאסה יוגה הוא תרגול האָסָאנָה (התנוחה) בהתאם ליכולות והצרכים של כל מתרגלת ומתרגל, כשאין כלל חשיבות לשלמות התנוחה. רצף התרגול משתנה ודינמי.

האטה יוגה

השליטה הפיזית. דרך זו נחשבת כהכנה לעיסוק ברא׳גה יוגה, שבה חוסן פיזי ובקרת השימה הכרחיים. זהי דרך היוגה המתורגלת בצורה הנרחבת ביותר במערב - האטה יוגה מורכבת משילוב של תנוחות פיזיות, תרגילי נשימה, תהליך התנקות ומודעות לגוף הפיזי ולגוף האנרגטי בכדי להתכונן להתבוננות ומדיטאציה.

אשטנגה ויניאסה יוגה

סגנון זה מורכב מסדרות קבועות של רצפי אסאנות (תנוחות), זוהי שיטה אנרגטית יותר.

יוגה הריון

מותאם לנשים בהריון לחיזוק רצפת האגן, מניעת כאבי גב ויציבה נכונה. הכנת הגוף ללידה והרפיה תודעתית. מתאים לכל אישה בריאה לאחר שבוע 12 ולנשים 6 שבועות לאחר לידה.

פילאטיס מזרן

אימון המתמקד בחיזוק ועיצוב שרירי הגוף מבלי לנפח אותם וכך מחטב ומחנך את הגוף לגמישות וליציבה נכונה.

פילאטיס Barre

פילאטיס באר הוא אימון השואב השראה מתרגילי הבלט והפילאטיס ומטרתו להאריך ולעצב את הגוף עם דגש מיוחד על ירכיים, זרועות ובטן. בעזרת באר הבלט נעבור סדרת תרגילים בעמידה וישיבה המחזקים ומאריכים את הגוף התחתון והעליון. מתאים לכל הרמות.

פילאטיס הריון

הריון כתהליך טבעי של הגוף מבקש עימו המשך פעילות לחיזוק הגוף, הנעת המפרקים והזרמת המערכות הפנימיות בתוכו. באימון נעבוד על כל הגוף תוך שימת דגש על נקודות מאתגרות אותן מגיש ההריון במטרה להכיר את גופינו טוב יותר לקראת הלידה והימים שאחרי.

OsteoFit

אימון הנועד לשם מניעה וטיפול באנשים הסובלים מאוסטיאופורוזיס. כל פעילות מומלצת כמניעה ושימור על תחזוקת הגוף והעצם. ייחודה של שיטה זו היא היכולת להתאים ולשנות את האימון לפי צרכי המתאמנת ופותחה כדי ליצור גירוי מוגבר על העצמות, תוך התחשבות בגיל ובמצב גופני.

CORE

אימון עיצוב משודרג, ממשפחת גישות האימון ההוליסטיות, בו הרצפים והתנוחות משלבים שיווי משקל, כוח, גמישות וקואורדינציה.

פילאטיס בייביז

לאמהות אחרי לידה. 
בשיעורים נחזק את כל השרירים שנחלשו בזמן ההריון והלידה ונתמקד בחיזוק שרירי הליבה והיציבה אשר יאפשרו את השיקום והחיזוק שגופנו צריך כעת.

 השיעורים מועברים בקבוצות קטנות תוך כדאי מתן דגש על דיוק, חיזוק ושיקום הגוף בשילוב נשימה נכונה.

הפעילות הינה פעילות מחזקת ומשקמת לאחר הלידה ומיועדת לאמהות לתינוקות מגיל 6 שבועות (8 שבועות אחרי קיסרי) ועד גיל זחילה, התינוקות אתנו לאורך כל השיעור ונשלבם במידת הצורך
נדרש אישור רפואי לחזרה לפעילות

meet the

TEAM

ליאת שמילוב | מורה ליוגה

מורה מוסמכת להאטה-ויניאסה יוגה ואשת הייטק. זוהי זכות כמורה להעביר ולהעניק למתרגלים את היכולת להכיר את הגוף שלהן/ם. לאפשר תוך תרגול בהקשבה, שיחרור וזרימה של התנועה לפרוץ את המגבלות הפיזיות. מכיון שהיוגה הינה איחוד בין הגוף לנפש, האנרגיה הייחודית בכל שיעור קובעת את סוג התירגול, ולכן כל שיעור וכל תירגול הינו ייחודי בפני עצמו. זהו היופי והקסם שביוגה!

קארן אדומי | מורה להאת'ה יוגה

בוגרת קורס מורים במכללת שיאים, חברת ארגון מורי היוגה בישראל. האת'ה יוגה היא תרגול המגיע מהודו העתיקה, המחבר בין התודעה, הנשימה והגוף. בנוכחות נשימה מלאה ועירנית נשזור את התנוחות והרצפים השונים, נשתמש ברצף תנוחות דינאמי על מנת לייצר חום ואנרגיה בתרגול אך מנגד נעבוד על שהייה בתוך מנחים מאתגרים - חיפוש השקט והנשימה בזמן מאמץ משול ליכולת להשאר שקטים ורגועים לנוכח הקשיים והלחץ אותם אנו מרגישים בחיי היום יום. היוגה היא חקירה אינסופיות של יכולות הגוף והנפש, ללא תחרותיות וללא שיפוט. כל אחד ביחס לעצמו יכול לחוות את פירות התרגול. מוזמנים להצטרף באהבה

עינת מלכה | מורה בכירה ליוגה

מורה בכירה ליוגה אינטגרטיבית ויוגה תרפיה לנשים, מפתחת שיטת דרך אגן . התרגול בדגש על לימוד יסודות היוגה ליציבה ושקט תודעתי תוך הפנמה גופנית חווייתית משיטת BMC: Body-Mind-Centering וויאנאסה רכה המתאימה לכל הרמות.

לינור מידן | מורה ליוגה

מתרגלת יוגה מזה 16 שנים ומלמדת באופן רשמי 8 שנים. בוגרת קורסים עם טובי המורים בעולם נוח מאזה, רוקי הרון ואובי ליפשיץ ועוד. מלמדת ויניאסה, פלואו דינאמי, עם דגש על שילוב הנשימה והתנועה. הכיתות מותאמות לכולם ותיקים וחדשים כאחד.

שי סמרה | מורה ליוגה

מורה מוסמכת ליוגה ויניאסה- ויניאסה הנה תרגול יוגה דינאמי מצד אחד אך מאידך שומרת על זרימה ורוך. קצב התרגול מוגדר כשילוב בין תנועה לנשימה. אופיו של השיעור מאפשר דגש על דיוק ותנועה נכונה מחד, ויצירת חום פנימי ועבודה על גמישות וחוזק מצד שני. היא שומרת על עדינות ורכות תנועתית לצד דיוק בתנוחות הגוף.

עמי סיאנו | מורה ליוגה

מוסמך מכון וינגייט בשיטת ויני יוגה- דסיקשר - ויניאסה. חבר בארגון מורי היוגה בישראל. שיעורי יוגה קלאסית לאיזון גוף ונפש. השיעורים מתמקדים בנשימה, תוך תשומת לב לתחושות של הגוף. התמדה ותרגול נכון יאפשרו לנו להזמין רוגע ונינוחות אל חיינו.

מערכת שעות

ראשון

  • EsteoFIT

    08:10 | בורוכוב

  • יוגה

    09:00 | בורוכוב

  • פילאטיס מזרן

    18:05 | בורוכוב

  • יוגה ויניאסה

    20:15 | בורוכוב

שני

  • CORE

    07:30 | בורוכוב

  • פילאטיס מזרן

    19:45 | בורוכוב

  • יוגה ויניאסה

    20:00 | בורוכוב

שלישי

  • יוגה

    07:00 | בורוכוב

  • פילאטיס בייביז

    11:00 | בורוכוב

  • יוגה ויניאסה

    19:15 | בורוכוב

  • CORE

    19:30 | קלעי 1

רביעי

  • EsteoFIT

    08:30 | בורוכוב

  • פילאטיס הריון

    19:00 | בורוכוב

  • פילאטיס מזרן

    20:00 | קלעי 1

  • יוגה ויניאסה

    19:55 | בורוכוב

חמישי

  • יוגה

    09:00 | בורוכוב

  • פילאטיס בייביז

    11:00 | בורוכוב

  • פילאטיס מזרן

    19:00 | בורוכוב

  • יוגה ויניאסה

    19:30 | בורוכוב

שישי

  • CORE

    07:30 | בורוכוב

  • CORE

    08:30 | בורוכוב

  • יוגה ויניאסה

    09:15 | בורוכוב

  • פילאטיס מזרן

    11:00 | בורוכוב

שבת

  • פילאטיס מזרן

    08:30 | בורוכוב

  • פילאטיס מזרן

    09:30 | בורוכוב

  • יוגה ויניאסה

    10:00 | בורוכוב

TOP